Siapa Saya?

Saturday, August 22, 2009

Assalammualaikum w.b.t...

Saya anak watan negeri Terengganu dan menuntut dalam bachelor of Design and Architecture di UPM Serdang. Sehingga pada masa blog ini diwujudkan saya telah menyiapkan beberapa projek seperti yang boleh dilihat di bahagian Portfolio.

Projek-projek yang telah saya siapkan adalah seperti interior design termasuk bilik tidur, ruang tamu, ruang pejabat, dapur, bilik karaoke dan bilik mesyuarat. Selain itu saya juga telah menyiapkan beberapa projek seperti housing dan bangunan kedai.

Pelanggan-pelanggan saya sebelum ini terdiri daripada kontraktor, orang persendirian, ahli perniagaan dan jabatan kerajaan.

Anda boleh lihat koleksi design dan portfolio saya di bahagian ini.

Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan ataupun mahu membuat tempahan, sila ke sini.

Akhir sekali, terima kasih kerana sudi melawat blog ini dan moga kita dapat bekerjasama! :)


Syahidan Mat san,
019-3800986.

0 comments:

Post a Comment

GlossyBlue Blogger by Black Quanta. Theme & Icons by N.Design Studio
Entries RSS Comments RSS